Japonai vis labiau domisi Lietuvos turizmo galimybėmis

Liepos 19–21 d. Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (toliau – VTD) kartu su kolegomis iš Latvijos ir Estijos savo šalių turizmo galimybes pristatė Japonijoje. Reginiai vyko Tokijuje, Osakoje ir Fukuokoje. Japonų susidomėjimas trimis Baltijos šalimis yra didžiulis, iš viso trijuose renginiuose dalyvavo beveik 200 kelionių organizatorių, turizmo specialistų. japonų turistai1

„Japonijos turizmo rinkoje Lietuva turi didelį turistinį potencialą, tačiau visų galimybių kol kas neišnaudoja. Esame įdomūs dėl savo unikalaus kultūros ir gamtos paveldo, tradicinių amatų ir renginių, šalies saugumo. Lietuva, lyginant su Latvija ir Estija, turi didžiulį konkurencinį pranašumą, kurį jau sėkmingai išnaudoja, – tai Ch. Sugiharos asmenybė. Turistams iš Japonijos patrauklios Lietuvos vietovės – Vilnius, Trakai, Kaunas, Kryžių kalnas, Kernavė, Neringa.

Be minėtų turizmo produktų, japonų kelionių organizatoriai nori žinoti galimybes organizuoti vaikų vasaros stovyklas Lietuvoje, keliones žmonėms su negalia,“ – sako Japonijoje viešinti VTD Turizmo plėtros skyriaus vedėja Rasuolė Andrulienė.

Jos teigimu, Japonijos turizmo verslo atstovai ypatingai domisi kalėdinėmis mugėmis, todėl siekiant pritraukti turistus iš tolimųjų rinkų ir būti konkurencinga šalimi kitų Baltijos šalių atžvilgiu, didžiųjų miestų savivaldybės ir turizmo informacijos centrai turi iš anksto planuoti renginius, jų datas bei keistis informacija su VTD. Tai puiki galimybė prisidėti prie turizmo sektoriaus sezoniškumo mažinimo. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pastaruoju metu Lietuvą japonai gali pasiekti ne tik per Helsinkį, bet ir Varšuvą. Didžioji dalis turistų atvyksta iš Helsinkio ir keliauja per tris Baltijos valstybes. Vienas didžiausių Japonijos turizmo organizatorių JTB jau šiuo metu parduoda turistines keliones po Lenkiją ir Lietuvą.

Japonų turistų Lietuvoje sparčiai daugėja. Statistikos departamento duomenimis, 2015 m. Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apgyvendintų Japonijos turistų skaičius siekė 21,1 tūkst., t.y. išaugo 45,4 proc., ir būtent Japonija iš kitų tolimųjų turizmo rinkų išsiskyrė didžiausiu augimu. Japonijos turistų praleistų naktų skaičius išaugo 44,8 proc. Pirmąjį šių metų ketvirtį japonų turistų skaičius augo net 88,7 proc. Tarp atvykstamojo turizmo rinkų Japonija užima 17 vietą pagal turistų kelionių skaičių į Lietuvą.

2016–2019 metais VTD planuoja įgyvendinti šias kompleksines rinkodaros priemones Japonijoje: dalyvauti JATA turizmo parodoje, organizuoti Lietuvos pristatymo renginius, pažintinius turus po Lietuvą japonų žurnalistams ir kelionių organizatoriams, įgyvendinti reklamos kampanijas socialiniuose tinkluose.

Informaciją parengė Valstybinis turizmo departamentas.

keliones_pramogos

DALINTIS