Verslo įmonių komandos atranda naują bendro laisvalaikio būdą

 

Šiemet Nemuno kilpų regioniniame parke Prienų ir Birštono apylinkėse vyko antrasis tradiciniu tampantis pėsčiųjų žygis „Nemuno kilpomis su Gjensidige“, kuriame, pasak žygio organizatoriaus „TrenkTuro“, savo ištvermę išbandyti panoro apie 6 tūkst. žygeivių.

Renginyje taip pat dalyvavo apie šimtas penkiasdešimt įvairių įmonių ir organizacijų kolektyvų, kurių darbuotojai kartu bandė įveikti kuo daugiau kilometrų pėsčiomis. Kiekvienas asmeniškai galėjo pasirinkti jam priimtiną vieną iš keturių paruoštų maršrutų – „15 km Pradedančiųjų“, „25 km Sveikatingumo“, „40 km Harmonijos“ arba „65 km Iššūkio“.

Daugiausiai žygeivių rinkosi trumpesnius – 15 ir 25 kilometrų atstumus, apie pusė tūkstančio dalyvių pasiryžo įveikti 65 kilometrų trasą. Pirmieji žygeiviai Prienuose startavo apie 7 val. ryto, vėliausias finišas užfiksuotas po 2 val. nakties.

Maždaug 90 procentų žygeivių, pasirinkusių trumpesnius maršrutus, juos sėkmingai įveikė. Finišo nepasiekė kiek didesnis procentas tų, kurie ėjo ilgiausią maršrutą.

Daugiausiai „bendrų kilometrų“ – daugiau nei 3 tūkst. – nuėjo ir pirmą komandinės įskaitos vietą užėmė bene didžiausias ir aktyviausias keliautojų klubas Lietuvoje „Kertam kampą“.

Antroje ir trečioje komandinės įskaitos vietose išsirikiavo „Gjensidige“ ir „Mantinga“ komandos, atitinkamai įveikusios 2,6 tūkst. ir 2,2 tūkst. kilometrų.

„Gjensidige“ kolektyvo komanda taip pat buvo šiame žygyje didžiausia – ją sudarė net 129 asmenys. Tarp gausiausių taip pat buvo BENU, FORBIS, „Callcredit“, „Baltic Transline“, „Devbridge“, „Modusgroup“, „Intermedix“, „Baltic Transline“ ir „X kilometras“ komandos.

Šių metų žygyje starto ir finišo vietoje aktyvaus laisvalaikio mėgėjai galėjo įvertinti ir savo širdies veiklą – buvo matuojamas kraujospūdis ir pulsas.

Renginį vedė ir žygeivius pasitiko LRT televizijos laidų vedėjai Živilė Kropaitė ir Richardas Jonaitis, kurie vėliau taip pat pabandė pėsčiomis įveikti pasirinktus atstumus.

Viso žygio metu nuolat budėjo medikai, sankryžose – policijos pareigūnai, o maždaug kas 3-6 kilometrus buvo įrengti poilsio ir pagalbos punktai. Dalyviai, kurie dėl nuovargio ar kitų priežasčių nenorėjo tęsti žygio, į finišo vietą buvo parvežami.

Šiemet prie žygio prisidėjo draudimo bendrovė „Gjensidige“, kuri užtikrino visų 6 tūkstančių dalyvių, renginio savanorių asmens draudimą bei apdraudė renginį. Bendra draudimo suma sudarė 45 mln. eurų. Pasak „Gjensidige“ generalinio direktoriaus Mariaus Jundulo, vis daugiau žmonių laisvalaikį skiria judėjimui ir bendravimui gryname ore. „Norime prisidėti prie iniciatyvų, kurios mūsų visuomenę daro sveikesne ir laimingesne“, – pažymėjo M. Jundulas.

Organizatoriai taip pat didžiuojasi, jog jau trečius metus organizuodami žygius yra ištobulinę informacinę sistemą, leidžiančią stebėti dalyvių srautus bei jų pasiskirstymą punktuose, užtikrinant ne tik sklandžią renginio organizaciją, bet ir padedančią dalyviams nepasimesti.

„Tačiau pasiklysi mūsų žygiuose beveik neįmanoma – visos trasos yra sužymėtos, o šio renginio metu dirbo per trisdešimt įvairios srities profesionalų ir daugiau nei šimtas savanorių“, – sakė vienas iš „TrenkTuro“ įkūrėjų Vytautas Bartulis.

„Nemuno kilpomis su Gjensidige“ tapo antruoju pagal populiarumą žygiu Lietuvoje – iki šiol daugiausiai žmonių dalyvavo „Pėsčiomis pajūriu“, kur šiemet savo ištvermę išbandė apie 8 tūkst. žygeivių.

DALINTIS