Į Lietuvos turizmo rinką įžengė Lenkijos kelionių organizatorių „Itaka“

Dominik Milowski , Itaka Lietuva generalinis direktorius

Šiandien prekybą internetu poilsinėmis kelionėmis pradėjo naujas žaidėjas Lietuvos turizmo rinkoje – daugiau nei 29 metų patirtį turizmo versle turintis Lenkijos kelionių organizatorius „Itaka“.

„Itaka“ spaudos konferenecija Vilniuje

Pernai gruodį Lietuvoje įregistruotas lenkų kelionių organizatoriaus padalinys – bendrovė „Itaka Lietuva“ jau atidarė biurą Vilniuje, planuoja juos įkurti ir Kaune bei Klaipėdoje. Mūsų šalyje ketinama įdarbinti apie 20 žmonių.

Svetainėje itaka.lt nuo šiandien siūloma įsigyti poilsines keliones iš Vilniaus trimis kryptimis: Turkiją, Kretą ir Korfu salą. Pirmieji skrydžiai – jau balandžio pabaigoje. Kelionių organizatorius planuoja šią vasarą pasiekti 12 000 keliautojų iš Lietuvos srautą.

„Itaka Lietuva“ generalinis direktorius Dominikas Milowskis sako, kad kitų metų vasarą bendrovė savo produktus pradės siūlyti Latvijos ir Estijos rinkoms, už kurias bus atsakingas Lietuvoje įregistruotas biuras.

„Praėjo vos mėnuo nuo įmonės veiklos pradžios ir mažiau nei savaitė, kai Valstybinis turizmo departamentas mums išdavė kelionių organizatoriaus pažymėjimą, vis dar formuojame profesionalų komandą. Kol kas lietuviams siūlome jų poreikiams ir keliavimo įpročiams pritaikytą poilsį, netrukus pristatysime ir žiemos sezono keliones“, – sakė „Itaka Lietuva“ vadovas D. Milowskis.

Beveik prieš tris dešimtmečius įkurtas Lenkijos kelionių organizatorius „Itaka“ jau devintą sezoną yra turizmo rinkos lyderis savo šalyje. Kompanija pernai pasiekė daugiau kaip 766 tūkstančių keliautojų srautą, o jos apyvarta – 526 milijonus eurų. 2016 metais atitinkamai – 637 tūkstančius keliautojų ir 427 milijonų eurų apyvartą.

Piotr Henicz, Itaka viceprezidentas

Žengdamas į Lietuvą naujas turizmo žaidėjas pažadais apie planuojamą užimti rinkos dalį nesisvaido ir žada būti sąžiningu konkurentu mūsų šalyje jau veikiantiems kelionių organizatoriams.

„Nesakome, kad būsime lyderiai, bet būsime sveikas ir garbingas rinkos žaidėjas. Tačiau, jei kažko imamės, siekiame aukščiausių rezultatų ir lengvai nepasiduodame. Reikia paminėti, kad Lietuvoje nesame naujokai – nuo 2009-ųjų, kai buvo užmegztas ryšys su kelionių agentūra „Alfaturas“, su „Itaka“ į įvairias pasaulio šalis iš Varšuvos keliavo jau keliasdešimt tūkstančių lietuvių“, –  sako „Itaka“ viceprezidentas ir „Itaka Lietuva“ valdybos narys Piotras Heniczas.

Pernai vasarą, po kelerius metus trukusių derybų, Lenkijos kelionių organizatorius „Itaka“ pasirašė sutartį dėl 100 procentų „Novaturo“ akcijų įsigijimo iš jo savininkų, tačiau sandoris nebuvo baigtas ilgai nesulaukus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimo.

„Tai buvo ilgas laikotarpis abiem partneriams – „Itakai“ ir „Novaturui“ – negalėjome vykdyti jokios veiklos, todėl išsekus kantrybei, sandoris nebuvo baigtas. Tačiau buvome pasiruošę ir tokiam scenarijui. Todėl į Lietuvos turizmo rinką šiandien žengiame savarankiškai“, – žiniasklaidai šiandien sakė p. Heniczas.

„Itaka“ skraidina į daugiau kaip 100 skirtingų krypčių. Savo vietinio aptarnavimo įmones yra atidariusi Dominikos Respublikoje, Kanarų salose, Ispanijoje ir Turkijoje.

Nuotraukos „Itaka Lietuva“

 

DALINTIS